Ondersteuning

Vedotec heeft een volledige supportafdeling in Nieuwerkerk aan den IJssel. Voor  technische vragen, uitwerken van ingewikkelde offerte-aanvragen of support bij een bestaand project kunt u bij ons terecht. Wij hebben brede kennis van veel aspecten van gebouwautomatisering, maar ook van algemene technische zaken. U kunt bij ons terecht voor elektrotechnische vragen, werktuigbouwkundige vragen, vragen software of protocollen. Wij hebben kennis van zowat alle interfaces die in de branche gebruikt worden.

Heeft u een technische vraag? Neem dan contact op met onze supportafdeling:
E-mail:  support@vedotec.nl
Telefoon: 088 833 68 00

Soms is het nodig dat wij met u meekijken om een vraag te beantwoorden of een probleem op te lossen. Hieronder kunt u TeamViewer downloaden als onze supportafdeling daarom vraagt.
Klik hier om TeamViewer te downloaden

Trainingen

Wij zijn gecertificeerd Loytec Competence Center voor de Benelux. Dit houdt in dat wij het aanspreekpunt zijn voor alle commerciële en technische vragen over de Loytec producten en oplossingen. Omdat wij Competence Center zijn kunt u bij ons terecht voor:
  • Leveren van de Loytec CP producten inclusief L-WEB Systems, L-INX Automation Server, L-IOB I/O Controller en L-ROC Room Controller;
  • Technische ondersteuning;
  • Het geven producttrainingen volgens de Loytec standaard, in het Nederlands;
  • 'Competence Partner' certificering na het succesvol afronden van de Loytec trainingen;
  • Eerste- en tweedegraads support in het Nederlands.
Wilt u meer informatie over de trainingen? Lees hier verder.
Aan het laden
Aan het laden